Etiketter

fredag 26 augusti 2011

Självporträtt

Jag heter Sara Vidgren. Jag har två familjer och 7 syskon. Jag har 16 djur. Jag bor på Nöbbelöv med min mamma varannan vecka, och med pappa i Kävlinge varannan vecka.
Varannan vecka åker jag tåg till skolan från Kävlinge  och efter skolan tar jag ibland tåget hem också. Jag tycker mycket om hästar och jag rider. Jag älskar att shoppa och vara med mina djur.
På fritiden tycker jag det är kul att vara med mina kompisar. Jag fyller år 1 mars.
När jag är i skolan är jag rätt snabb när det gäller matte och svenska och på fritiden är jag bra på att rida. Jag tycker det är kul med slöjd. Jag tycker mycket om Chris Medina :)

1 kommentar:

  1. Intressant! Jag skulle vilja veta mer om dina 16 djur. Hur hinner du ta hand om alla?

    tänk på styckeindelningen. Samla allt om dina familjer i ett stycke och allt om dina fritidsintressen i ett annat, och ytterligare ett stycke med skolan. Nu är det lite "hoppigt".

    Variera meningsbyggnaden mer. Nu börjar för många meningar med "Jag...".

    SvaraRadera