Etiketter

måndag 16 januari 2012

Säkerhetsregler + presentation

  1. Man ska sätta upp håret om man har långt.
  2. Man ska stå på sin plats inte springa runt.
  3. Man får inte börja jobba om man inte vet vad man ska göra.
  4. Man ska känna till brandsläckare, förbandslådan.
  5. Man ska inte ta med sig väskor in 
  6. Man ska städa/diska efter sig
  7. man ska använda skyddsglasögon och skyddsförkläde
  8. Man ska inte äta och dricka inne i labbet.
  9. Man ska inte använda smink/ läppsyl.
  10. Man ska lyssna noga så man vet vad man ska göra.
  11. Om man inte uppför sig åker man ut och får inte komma tillbaka förrens man bevisat att man kan.
  12. lämna ytterkläder utanför.
  13. Följ anvisningar
  14. Torka upp om du spiller.
  15. Sopsortera.
Hej jag heter Sara Vidgren, jag bor på två ställen min pappa bor i kävlinge och min mamma i lund, hos min pappa bor jag på en gård med lite djur som jag älskar att ta hand om. Hos min mamma är jag för det mesta med min kompisar.  Jag rider ibland på min fritid och är såklart med mina  kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar