Etiketter

torsdag 12 september 2013

Dagboks inägg 1


Kära dagbok, 
Idag är den bästa dagen i mitt liv. Jag tror jag är kär. 
Jag gick till fritidsgården med mina kompisar. När vi väl kom fram så satte vi oss i soffan bredvid gitarrerna. Efter ett tag gick jag för att köpa en läsk. När jag kom tillbaka så kom min bästa kompis fram till mig och puttade in mig i honom. Ja, som hon alltid gör när jag tycker någon kille är snygg eller så. Riktigt tur att jag inte öppnat läsken än, puh. Iallafall, när jag sedan bett om ursäkt så gick jag och satte mig i soffan igen och drack min läsk. Min bästa kompis stog kvar och pratade med den snygga killen. Jag bara satt där och kollade på honom, tills jag märkte att han kollade tillbaka på mig. Jag kände att mina kinder blev röda, usch vad pinsamt det var!!  Jag satt kvar och kollade runt, sen så kom han fram till mig och frågade om jag ville ha följe hem. Jag blev typ stum, till slut fick jag fram ett ” ja! ”. Han räckte mig sin hand för att hjälpa mig upp. Det var så underbart att jag glömde släppa hans hand när jag ställt mig upp, haha döda mig eller något. Han bara log och jag skojar, inte men det var det finaste leendet som jag någonsin sett.. Vi gick ut från fritidsgården och började gå hemåt vi pratade och skrattade hela vägen hem. Vi bor hyffsat nära varandra så det är ju bra. :) När vi sedan skulle säga hej då, gav han mig en kram och  jag kramade lite mesigt tillbaka, mest för att han gör mig nervös. 

Men ja, jag får väl sova nu så jag orkar gå till fritidsgården imon igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar