Etiketter

måndag 23 september 2013

idrotts uppgift v38

1. Vilka av förmågorna i syftesdelen har vi arbetat med och på vilket sätt? 
Vi har fått planera en lektion i grupp, där llärde vi oss att planera, genomföra och 
en rörelseaktivitet.
Vi har fått vistas i olika ute miljöer, på olika ställen. När vi orienterade tillexempel.
Vi har jobbat mycket med sammarbetsförmågan, när vi jobbar med inpricip allt då man jobbar  
tillsammans i lag och så vidare.
   
2. Finns det delar i det centrala innehållet som vi ännu inte arbetat med? Vilka? 
Jag tycker vi inprincip har jobbat med alla delar mer eller mindre. 

3.Vilka förmågor behöver DU arbeta med för att nå en högre nivå?  
 Jag behöver arbeta med väldigt mycket om jag ska nå en högre nivå. Alltså behöver jag arbeta med alla förmågor, andra lite mer och andra mindre.


När vi ska  planera/organisera en lektion skulle jag vilja planera en lektion med  "spel och lekar." 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar