Etiketter

onsdag 25 september 2013

Första gången :$



Hejsan dagoken, 

Nu har vi varit tillsammans i snart två månader, tiden har verkligen gått så fort. Jag kan faktiskt inte förstå att han är min. vi brukar träffas varje dag, för att vi bor så nära. Ibland går vi till fritidsgården. 
Natten tills idag sov vi över, vi har dock gjort det ett par gånger förrut också. Men igår var speciellt. Vi var hemma helt ensamma eftersom hela min familj var hos min farfar i Småland.  Vi hade fixat kondomer till oss, för ja vi visste ju inte om vi skulle ha det eller inte och jag vill inte bli gravid än ;)

Vi hade pratat om vår första gång ett par gånger men vi båda har velat vänta, det jag var rädd för var att det skulle bli ”pinsamt” mellan oss efteråt eftersom det var bådas första gång. Jag brydde mig faktiskt inte om mina kompisarna eller mina föräldrar skulle tycka nått, dels för att mina kompisar inte ska ”kontrollera” mig eller hur man nu ska kalla det och inte heller bestämma över mig. Mina föräldrar kan tycka vad det vill, jag är 15 år och det betyder att jag är byxmyndig eller hur? Men om jag känner mina föräldrar rätt så tycker dom nog att jag är tillräckligt gammal för att bestämma när jag ska ha det själv. Och om mina vänner är äkta så är det inte en så stor grej. 


Hela kvällen satt vi inne och kollade på film och sånt, vi orkade inte gå ut fast att vi var bjudna på en fest hos min kompis som vi planerat att gå på men ja vi ändrade oss. Vilket var tur för att det var väldigt mysigt hemma, hihi. 
Vi gick och la oss i sängen, fast än att vi hade sovit över tidigare så kändes det speciellt (jag vet inte varför, jag visste ju inget då). Vi hade inte riktigt planerat att ha det, utan det bara hände liksom. 

Nu har jag inte så mycket mer att säga kära dagbok, vi får väl se när jag skriver nästa gång. 
// $ara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar